فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
شاید بهتر است با این همه تحقیر ما از ایران برویم!
مایلی‌کهن: برخی در بیگانه‌پرستی دست قاجار را از پشت بسته‌اند/ با برکناری دایی از پرسپولیس مخالفت کردم

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی در بیگانه‌پرستی دست قاجار را از پشت بسته‌اند.

خبرگزاری فارس: مایلی‌کهن: برخی در بیگانه‌پرستی دست قاجار را از پشت بسته‌اند/ با برکناری دایی از پرسپولیس مخالفت کردم
  •  

 علیرضا وهابی-، تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد با این حال کارلوس کی‌روش و حامیانش مدعی هستند که باید به عملکرد تیم ملی افتخار کرد.

سرمربی پرتغالی حتی علیه برخی از مربیان باشگاهی مصاحبه کرد و با این حال برخی پاسخ او را ندادند. محمد مایلی‌کهن یکی از مربیانی است که نسبت به عملکرد تیم ملی تا امروز واکنشی نشان نداده است. با مایلی‌کهن که سرمربی تیم ملی ایران در جام ملت‌های 1996 بود و ایران را به مقام سومی رساند گفت‌وگویی انجام دادیم تا از نظر فنی عملکرد تیم ملی کی‌روش را کارشناسی کنیم.

مایلی‌کهن تیم ملی ایران را در آسیا قهرمان نکرد اما همان مقام سومی و بازی‌های زیبا باعث شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا از آن دوران به نام رنسانس فوتبال ایران یاد کند. تیم ملی ما در آن مسابقات هم جام اخلاق را هم گرفت و سه بازیکن ایران هم عضو تیم منتخب آسیا شدند و خداداد عزیزی هم برترین بازیکن آسیا شد و علی دایی هم عنوان آقای گلی مسابقات را کسب کرد و کریم باقری هم عضو تیم منتخب آسیا شد.  او اکنون مدیر فنی تیم ملی امید ایران است، گفت‌وگوی فارس با این مربی را به شرح زیر می‌خوانیم.

فارس: بعد از حذف ایران در جام ملت‌ها شما نسبت به عملکرد کی‌روش و تیم ملی واکنشی نداشتید به همین خاطر برخی می‌گویند چون پست گرفته‌اید سکوت کرده‌اید.

می‌خواستم بیانیه‌ای در این مورد منتشر کنم ضمن اینکه من قبل از جام ملت‌ها هم هیچ صحبتی در مورد تیم ملی انجام ندادم بعد از جام ملت‌ها هم صحبتی نکردم پس چگونه است که می‌گویند چون پست گرفته‌ام صحبت نمی‌کنم بعد هم از کدام پست صحبت می‌کنند البته مدیریت فنی تیم امید ایران برایم افتخار است اما باور کنید تا این لحظه حتی یک برگه کاغذ به عنوان ابلاغ این سمت به من نداده‌اند ضمن اینکه من سطوح مختلف مدیریتی را در ورزش کشور تجربه کرده‌ام. حضورم در پست مدیر فنی هم به خاطر تماس کاشانی بود و احترامی که برای ایشان قائل بودم و همچنین محمد خاکپور که از نظر فنی و اخلاقی یکی از بهترین‌هاست.

فارس: اما شما همیشه با نادر فریادشیران کار می‌کردید این تغییر برایتان سخت نیست؟

چرا سخت است، من همیشه با فریادشیران کار می‌کردم. اعتقاد دارم او مربی کاربلدی است و در کارش صداقت دارد. بی‌جهت در کار غلو نمی‌کند و اگر در جایی هم لازم باشد به شما نهیب می‌زند بدون آنکه بخواهد هندوانه‌ای زیر بغل شما بگذارد. با همه اینها ، مجموعه عواملی که گفتم باعث شد که با تیم امید همکاری کنم و از اینکه در خدمت جوانان کشورم هستم خوشحالم اینکه بتوانم خدمتی به آنها بکنم برایم افتخار است اما اینکه برخی می‌گویند چون پست گرفته حرف نمی‌زند کم لطفی است من هیچ وقت به خاطر منافع کشورم و مردمم کوتاه نمی‌آیم و معامله‌ای نمی‌کنم. چون متعلق به این سرزمین و آب و خاک هستم. کشوری که برایم هزینه کرده است. من همیشه گفته‌ام خودم را مدیون کشورم می‌دانم و هیچ وقت هم ناله نکرده‌ام. در بهمن 1354 به پرسپولیس رفتم با قرارداد 10هزارتومانی و ماهی 1500تومان حقوق که بعد از دو بازی حقوقم 2هزار تومان شد. می‌توانید آن زمان را بررسی کنید و ببینید که با 10هزار تومان آن موقع چه کارهایی می‌توانستیم انجام بدهیم. همیشه خدا را شاکر بوده‌ام و خودم را مدیون زحمات مادر خدابیامرزم، پرسپولیس و فوتبال می‌دانم و هیچ وقت هم اهل معامله نبوده‌ام.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 827
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 833
بازدید ماه : 945
بازدید کل : 13141288
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7